Opdateret den  01-12-08

Kontingent 2008 - 2009

Mangler du at betale kontingent for 2008 eller træningsgebyr for 2. halvår 2007, så kan det indbetales via netbank, eller du kan gå i Jyske Bank og sætte pengene ind på denne konto.

Husk at skrive navn på hundefører og evt. medlemsnummer (dette skal bestå af min. de 5 sidste cifre f.eks. 06 001).

Ved manglende betaling til tiden, bliver man udmeldt og herefter betragtet som "nyt medlem".

Kontingent for HVALPEKURSUS 3 mdr. + 
pris hvis hundefører ønsker at fortsætte

Bogen om træning koster 200,- kr.
Kontingent for MEDLEMMER
der optages løbende
Kontingent for 2009 for MEDLEMMER
der fortsætter fra året før


#top Til startsiden Tilbage      

© Danmarks civile Hundeførerforening, 01-12-2008