|
Opdateret den 01-12-08 Kontingent 2008 - 2009Mangler du at betale kontingent for 2008 eller træningsgebyr for 2. halvår 2007,
så kan det indbetales via netbank, eller du kan gå i Jyske Bank
og sætte pengene ind på denne konto. Ved manglende betaling til tiden, bliver man udmeldt og herefter
betragtet som "nyt medlem".
|
|||||||||